הפרשן אבי בלום: "כך יוציאו את נתניהו לנבצרות"

אייל ראובן 2 Comment on הפרשן אבי בלום: "כך יוציאו את נתניהו לנבצרות"

הפרשן עו"ד אבי בלום לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "כל דבר שהוא יעשה יפרשו כהתערבות ברפורמה וכך יסללו את הדרך לנבצרות. כך גם רוצים לעשות לדרעי" | האזינו

צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן עו"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" והעניק את פרשנותו לאירועים המרכזיים שעל סדר היום הציבורי.

תחילה התייחס למס הסוכר: "אני הורדתי את השתייה המתוקה אצלי בבית. חברי הכנסת הבטיחו להוריד את המיסים אז קודם כל שיורידו. אחר כך שיחליטו מה לעשות בשביל הבריאות. מה שראינו פה זה שיש השפעה של הנשים החרדיות בפוליטיקה כל הדבר הזה הגיע מפנייה של נשות ש"ס".

לגבי חוק דרעי 2 אמר: "היו חילוקי דעות מאחורי הקלעים, סמוטריץ חשב שזה לא הזמן להעביר עכשיו את חוק דרעי, אבל דרעי מתעקש ובצדק על החברות בממשלה. בש"ס מעבירים מסרים לחברי הקואליציה שכמו שחשוב להם דברים והם לא הולכים להתפשר עליהם, כך ש"ס לא תתפשר על חזרתו של דרעי לממשלה".

"בג"צ יכול להחליט שמכיוון שהחוק פרסונלי הוא יחול רק מהכנסת הבא. גם להם בצד השני יש דרכים יצירתיות" הוסיף בלום. "דרעי רוצה את זה כהצהרה מול הבג"צ וגם מול נתניהו שיידע שהוא לא בן ערובה שלו. שיבין שזו גם בעיה שלו ואם יש פתרון אז לעשות את זה כאן ועכשיו".

"נתניהו חושש מכך שיעשו לו את מה שעושים לדרעי, כל דבר שהוא יעשה יפרשו כהתערבות ברפורמה וכך יסללו את הדרך לנבצרות. כך גם רוצים לעשות לדרעי, בכך שהם אומרים שיש לו קשר למשרדים שהוא עזב" הסביר הפרשן.

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    זה טיפשות מוחלט להעלות את חוק דרעי בכלל בפרט לעת עתה